|
تسهیل ارائه خدمات به مشتریان حضوری شعبه، بر استفاده حداکثری از توان نرم افزاری بانک به منظور تسهیل در انجام امور مشتریان ,مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیت های بازاریابی را از جمله اولویتهای اجرایی این شعبه میتوان نام برد
نگرشی که یک مدیر در سبک مدیریت و نوع برقراری ارتباط با کارکنان ایجاد می کند می تواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.
همکاران بانک ملی ایران شایسته بهترین ها هستند و با تغییر رویکرد می توان موفقیت ها را یکی پس از دیگری کسب کرد.
ودر آخر مشارکت و تلاش تمامی همکاران در واحدهای صف و ستاد بسیار حایز اهمیت است و ضرورت دارد که همکاران نسبت به جذب منابع جدید ، بیش از پیش کوشا باشند .  
مهردادپیام
|