با ظهور بانکداری دیجیتال و امکان دریافت خدمات بانکی به صورت غیرحضوری بدون محدودیت در زمان و مکان بازنگری در نقش شعب بانکی و تغییر آن از محل ارائه خدمت به محل ارتباط با مشتریان را به امری ناگزیر تبدیل کرده است.
بانک ملی ایران، پیشگام حوزه بانکداری دیجیتال، بازطراحی شعب فعلی را تحت عنوان ملی پلاس آغاز نموده است.
ملی پلاس فخررازی در تاریخ 21 دی ماه 1399 با امید به این که تجربه ای متفاوت از حضور در شعب بانکی را برای شما خلق نماید افتتاح گردید.
شعب ملی پلاس مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری ارائه خواهد شد. همچنین خدمات بانکی نظیر افتتاح حساب، صدور کارت، دریافت و پرداخت، انتقال وجه، حواله های بین بانکی و... از طریق تجهیزات مکانیزه قابل انجام خواهد بود.
شعبه ملی پلاس فخررازی بانك ملي ايران با اولويت ارائه خدمات گسترده الكترونيكي و نوين بانكداري در محیطی متفاوت، آرام و دلنشین آماده خدمت رسانی به مشتريان عزيز می باشد.
همچنین از اردیبهشت ماه 1401 این شعبه به عنوان شعبه تخصصی شرکتهای دانش بنیان فعالیت خود را ادامه داد تا جهت تسهیل امور شرکتهای نوپا و دانش بنیان خدماتی ارائه نمایند.
برای مشاهده کامل خدمات قابل ارائه در این شعبه و بازدید مجازی از لینک https://www.bmi.ir/landing/melliplus استفاده نمائید.
 
محسن علیان
|